מסלול יזמים+
15 Kits הכלולים במסלול זה
"למה דווקא אתם?"
איך לבלוט מעל המתחרים ולהגדיר את היתרון היחסי שלכם - בפני לקוחות, מנהלים, משקיעים ומעסיקים.
איך למכור יותר- גם בתנאים של אי וודאות, משבר כלכלי ושוק תחרותי
איך לסגור יותר עסקאות ולשפר את "יחס ההמרה" - גם בתנאים של אי וודאות, משבר כלכלי ושוק תחרותי.
סדר יום, תכנון ותעדוף
בקיט הזה, נדבר על סדר יום, או יותר נכון עוגנים לסדר יום פרודוקטיבי. כזה שהמשימות בו ברורות לנו, תכננו אותו, הבנו מה חשוב יותר ומה פחות, ואנחנו נחושים לא לחזור הביתה מותשים.
מיקרו פעולות- שמים סוף לתירוצים
בקיט זה נעסוק בעולם הדחיינות והתירוצים למשימות השונות שברצוננו לקדם.
איך להעביר "שיחת מעלית" אופטימלית
מבנה מנצח - 6 שלבים פשוטים - של התשובה הטובה ביותר שאפשר לתת לשאלה "מה אתם עושים?" ושל התיאור שלכם ברשתות החברתיות ובחומרים שיווקיים.
להצליח בנטוורקינג
7 עקרונות מובילים איך לפנות אל (ולדבר עם) אנשים חדשים, ואיך לפתח רשת קשרים - עסקיים, מקצועיים ואישיים - רחבה ככל האפשר, גם אם אתם הכי ביישנים בעולם.
הנעה לפעולה
איך לגרום לאנשים לעשות את מה שאתם רוצים בסוף כל פגישה, פוסט, סרטון, פרזנטציה או שיחה
טכניקת זכרון - איך זוכרים את שמות הלקוחות והאנשים שמסביבנו
בקיט הזה נרכוש ונתאמן במיומנות של שיפור הזיכרון שלנו, ובפרט בזיכרון שמות של אנשים.
Inbox Zero - לנהל את תיבת המייל ביעילות
תיבת המייל שלנו היא אחד הכלים המרכזיים לקבלה ושליחת הודעות בחיינו. יש לנו מייל עבודה, מייל אישי, המייל הוא האינבוקס הראשי של רבים מאיתנו, ולכן אנחנו פותחים אותו בבוקר ולמעשה לא סוגרים אותו.
איך לבנות ולנהל To Do List שמביא תוצאות
תיבת המייל שלנו היא אחד הכלים המרכזיים לקבלה ושליחת הודעות בחיינו. יש לנו מייל עבודה, מייל אישי, המייל הוא האינבוקס הראשי של רבים מאיתנו, ולכן אנחנו פותחים אותו בבוקר ולמעשה לא סוגרים אותו.
תפוס תבוקר תפוס תיום- איזון חיים עבודה
בקיט זה אני אלמד ואציג את ההבנה והכח של פתיחות חזקות בבוקר שלנו, נקבל כלי חשוב לאיזון חיים ועבודה, נלמד לעצב לעצמנו נוסחת ניצחון עבור בקרים פרודקטיביים שימלאו לנו את היום העמוס שלפנינו.
פשוט להתמקד - החיים בעולם ההסחה
החיים בעולם ההסחה היא הדרכה על השפעת הטרנספורמציה הדיגיטלית על ההתנהגות שלנו, כאנשים, ארגונים, קהילות וקבוצות.
איך לענות נכון לשאלות והתנגדויות בזמן מכירה
תשובות מדויקות לשאלות הקשות ביותר האפשריות שישאלו אתכם בפגישות עבודה ושיחות מכירה.
איך החברים והשכנים שלכם יסדרו לכם עבודה ולקוחות?
איך לייצר הזדמנויות עסקיות ומקצועיות בכל מקום ולהיעזר בקשרים הקיימים שלכם כדי להשיג את המטרות שלכם.
איך לגייס לקוחות חדשים לעסק ולחברה
מודל מיוחד לייצור הכנסות נוספות בדרך יצירתית, לפיתוח שווקים ותחומים חדשים ולהגדלת שווקים ותחומים קיימים.