מרצים-שותפים
אם יש לך ידע מקצועי ומומחיות ייחודית בתחומך אנו מזמינים אותך להצטרף לצוות המרצים והמומחים שלנו ב- worKits.
אנו מציעים לך:
תהליך ליווי וייעוץ לבניית kits מקצועיים ומקיפים
הפקה מקצועית של ה-kits והטמעה בפלטפורמה שלנו
חשיפה לקהל לקוחות פוטנציאלי רחב
תמלוגים ותגמול הוגן על מכירת ה-kits
תרומה משמעותית לקידום תעסוקתי בישראל
מדריך למרצים של worKits
שלב מקדים | בניית קונספט ל-kits
פגישת אדריכלות
ייעוץ טכנו-פדגוגי
כתיבת תוכן ה-kits
שלב 1 | תכנון ה-kit
הכרת קהל היעד: נזהה את הצרכים והרקע של קהל היעד, ומה ציפיות הלמידה שלו
בחירת מיומנות: בחירת מיומנות אחת לפיתוח הkit, עם מטרות
למידה ברורות ומדידות.
תכנון סרטון הבסיס: כתיבת תסריט המכיל הסבר קצר על הרקע, עיקרי המיומנות, דוגמאות להמחשה, ודגשים מרכזיים.
תרגול והרחבה: פיתוח שאלות הבנה, ותרגילים לתרגול המיומנות, והכנת חומרי הרחבה ללמידה עצמאית.
שלב 2 | צילומים לקורס
תיאום והכנה: תיאום יום הצילומים והכנה לפני הצילומים.
יום צילומים: צילומים מקצועיים עם צלם מטעם worKits.
עריכה וכתוביות: עריכת הסרטונים והוספת כתוביות.
שלב 3 | צילומים
כתיבת תסריט ויצירת מוטיבציה: סרטון המוקדש למקרי בוחן, דוגמאות של שימוש לא נכון, טיפים, חשיבות היישום המעשי והכוונה לחומרים נוספים.
תיאום והכנה: תיאום יום הצילומים והכנה לפני הצילומים.
יום צילומים: צילומים מקצועיים עם צלם מטעם worKits.
עריכה וכתוביות: עריכת הסרטונים והוספת כתוביות.
שלב 4 | פיילוט
ביצוע פיילוט עם קבוצת נבדקים מקהל היעד וצוות workits וקבלת משוב לשיפורים.
שלב 4 | הפצה
תשתית לאתר ושיווק: כתיבת תוכן למסך הפתיחה ולמיילים שיווקיים.
טרגוט והפצה בפועל: בחירת מילות מפתח ופעולות שיווקיות.
שלב 5 | פרסום והפצה
העלאת ה-Kits לפלטפורמה המתאימה.
פרסום ושיתוף עם קהל היעד דרך ערוצי שיווק ותקשורת.
תשתית לאתר ושיווק: כתיבת תוכן למסך הפתיחה ולמיילים שיווקיים.
טרגוט והפצה בפועל: בחירת מילות מפתח ופעולות שיווקיות.