Critical customer - איך לזהות את הלקוחות שנותנים ערך מקסימאלי לארגון שלכם ולייצר עוד כאלה?

 מהלקוחות = 80% מההכנסות. ככה זה, זה חוק פראטו. אפשר להשקיע פחות זמן בלקוחות שמוציאים הרבה אנרגיה ונותנים פחות ולהשקיע יותר אנרגיה בלקוחות שנותנים הרבה מצריכים פחות מאמץ ושגם כיף לעבוד איתם.

Write your awesome label here.

מה ב-Kit?

בקיט נאפיין את הלקוח האידיאלי! שייתן עבורנו את הערך הרב ביותר בהשקעה הפחותה ביותר ונדייק פעולות שיווקיות כדי שהיו לו יותר ויותר לקוחות כאלה בעסק.

למי מיועד?

מנהלים שרוצים למקד את הפעולות שלהם לאפקטיביים ביותר, לעובדים שרוצים למקסם את העבודה שלהם מול לקוחות.

ברק דרורי

ברק דרורי, מנכ״ל ומייסד UP, יועץ חדשנות, מומחה חשיבה עיצובית ויזם. 

בוגר M.des בניהול עיצוב וחדשנות מהאקדמיה לאמנות ועיצוב בבצלאל וקורסDesign thinking בHasso Plattner Institute,M.A בניהול ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בן גוריון, B.Ed. בחינוך ומחשבת ישראל מהמרכז האקדמי הרצוג ובוגר בית הספר תלת שנתי לתיאטרון-מחול. 

בעל ניסיון של למעלה מעשור בניהול פרויקטים, פיתוח והעברת סדנאות וייעוץ במגוון ארגונים, בניהם הקמת תחום החשיבה העיצובית בארגון מעוז, המלווה מאות בכירים בהובלת שינוי בשדה הציבורי עבור מוטבים רבים בישראל וניהול וייעוץ בחממת יזמות וחדשנות worklab.

יזם ושותף בהקמת: אגודת סטודנטים, מכינה קדם צבאית, חברת הפקות, קמפוס ללימודי מקצועות ההייטק ומשמש כיום כ-Co-founder & COO ב-Matchers.

מנחה ויועץ תהליכי חדשנות ובינה מלאכותית במערך המילואים בצה״ל ביחידת המילואים פק״ל.

WhatsApp
Chat Icon

קייט