Empathy map – איך לגרום ללקוחות לייצר חיבור רגשי ולקנות יותר?

חדשנות זה להכיר את הלקוח שלך טוב יותר מכל לקוח אחר״ בקיט נקבל משקפיים חדשות ונדע להשתמש בכלי של : Empathy map ונכנס לנעלים של הלקוח שלנו, לחושים שלו נבין את חווית המפתח שלו ואיזה ערך חדש הכי נכון לייצר עבורו. כלי מהיר ויישומי שיכול לתת ערך בכל מפגש עם לקוח/מנהל/עובד.

Write your awesome label here.

מה ב-Kit?

ב-kit זה נלמד כיצד להבין את הלקוח שלך לעומק ולהתאים לו ערך ייחודי. בעזרת הכלי של Empathy Map, נקבל "משקפיים" חדשות שייאפשרו לנו להיכנס לנעליים של הלקוח, לחוות את העולם דרך עיניו ולהבין את צרכיו. כלי זה יסייע לנו לזהות ערכים חדשים וליישם אותם במפגשים עם לקוחות, מנהלים ועובדים.

למי מיועד?

מנהלים שרוצים לרתום עובדים, לעובדים שרוצים להצליח עם לקוחות ולעובדים שרוצים לרתום מנהלים ולמחפשי עבודה שרוצים להצליח בראיון עבודה. 

ברק דרורי

ברק דרורי, מנכ״ל ומייסד UP, יועץ חדשנות, מומחה חשיבה עיצובית ויזם. 

בוגר M.des בניהול עיצוב וחדשנות מהאקדמיה לאמנות ועיצוב בבצלאל וקורסDesign thinking בHasso Plattner Institute,M.A בניהול ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בן גוריון, B.Ed. בחינוך ומחשבת ישראל מהמרכז האקדמי הרצוג ובוגר בית הספר תלת שנתי לתיאטרון-מחול. 

בעל ניסיון של למעלה מעשור בניהול פרויקטים, פיתוח והעברת סדנאות וייעוץ במגוון ארגונים, בניהם הקמת תחום החשיבה העיצובית בארגון מעוז, המלווה מאות בכירים בהובלת שינוי בשדה הציבורי עבור מוטבים רבים בישראל וניהול וייעוץ בחממת יזמות וחדשנות worklab.

יזם ושותף בהקמת: אגודת סטודנטים, מכינה קדם צבאית, חברת הפקות, קמפוס ללימודי מקצועות ההייטק ומשמש כיום כ-Co-founder & COO ב-Matchers.

מנחה ויועץ תהליכי חדשנות ובינה מלאכותית במערך המילואים בצה״ל ביחידת המילואים פק״ל.

ליצירת קשר עם ברק:
brk302@gmail.com

WhatsApp
Chat Icon

קייט