Storytelling – איך לספר סיפור מניע לפעולה ללקוח שלי?

יש לכם רעיון חדש למצגת? למיזם? לפרויקט בעבודה? או לעבודה חדשה שאתם ממש רוצים להתקבל אליה? המילים מתבלבולת לכם? לא מוצאים את המילים הנכונות? כדי להפוך את הפנינים היפים שיש לכם בראש ולמסור אותם לאדם שמולכם? סטיב ג׳ובס אמר פעם ש״האדם החזק ביותר בעולם הוא זה שיודע לספר סיפור. הוא יכול לקבוע חזון, ערכים ואג׳נדה לדור שלם" 

Write your awesome label here.

מה ב-Kit?

בקיט נלמד על הסוד של סטוריטלינג, איך הוא מניע לפעולה ואיך נכון להשתמש בו באתגר שלך מול המנהלת, מול לקוחות או מול המשרה המבא. נדייק מי הוא קהל היעד שלנו ומה הפעולה שהיינו רוצים שהוא יבצע. נתרגל את הכלי Know, Feel, Do כדי לדייק את המסר והתחושה שהוא צריך לקבל ונסיים ב3 טיפים מנצחים לבניית סטוריטניג מניע לפעולה. 

למי מיועד?

לכל מי שרוצע להניע לפעולה: למחפשי עבודה להצליח בראיונות עבודה ולהתקבל למקום עבודה נחשק, ליזמים שרוצים לשכנע שותפים ומשקיעים להצטרף למיזם חדשני, לעובדים שרוצים לייצר שיתופי פעולה בתוך הארגון סביב פרויקט שהם מובילים, למנהלים שרוצים לרתום את העובדים לתוכנית העבודה ולאנשי שיווק ומכירות שרוצים לרתום בצורה מדויקית את הלקוחות שלהם. 

ברק דרורי

ברק דרורי, מנכ״ל ומייסד UP, יועץ חדשנות, מומחה חשיבה עיצובית ויזם. 

בוגר M.des בניהול עיצוב וחדשנות מהאקדמיה לאמנות ועיצוב בבצלאל וקורסDesign thinking בHasso Plattner Institute,M.A בניהול ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בן גוריון, B.Ed. בחינוך ומחשבת ישראל מהמרכז האקדמי הרצוג ובוגר בית הספר תלת שנתי לתיאטרון-מחול. 

בעל ניסיון של למעלה מעשור בניהול פרויקטים, פיתוח והעברת סדנאות וייעוץ במגוון ארגונים, בניהם הקמת תחום החשיבה העיצובית בארגון מעוז, המלווה מאות בכירים בהובלת שינוי בשדה הציבורי עבור מוטבים רבים בישראל וניהול וייעוץ בחממת יזמות וחדשנות worklab.

יזם ושותף בהקמת: אגודת סטודנטים, מכינה קדם צבאית, חברת הפקות, קמפוס ללימודי מקצועות ההייטק ומשמש כיום כ-Co-founder & COO ב-Matchers.

מנחה ויועץ תהליכי חדשנות ובינה מלאכותית במערך המילואים בצה״ל ביחידת המילואים פק״ל.

WhatsApp
Chat Icon

קייט